Меню KDT

 

Жалпы білім беретін мектепте инклюзивті білім беруді жүзеге асыру

      Әлемнің көптеген елдеріндегі сияқты Қазақстанда да инклюзивті білім беру білім беру жүйесін дамытудың ең маңызды бағыты болып табылады, өйткені дамыған халықаралық қауымдастықта инклюзивті білім беру әрбір адамның білім алу құқығын жүзеге асыру құралы ретінде танылады. Мемлекетіміздің білім беруді дамыту саласындағы маңызды міндеті – әрбір баланың сапалы білім алуға тең қолжетімділігін қамтамасыз ету.
  Инклюзивті білім беру – БАРЛЫҚ балалар физикалық, психикалық, интеллектуалдық және басқа да ерекшеліктеріне қарамастан жалпы білім беру жүйесіне енетін және құрдастарымен бірге оқитын білім беру мен тәрбиелеу процесі.
   Соңғы жылдары елімізде инклюзивті саясат айтарлықтай қарқынды дамып келеді, Бала құқықтары туралы конвенция, БҰҰ Мүгедектердің құқықтары туралы конвенция сияқты бірқатар халықаралық құжаттар ратификацияланды.Қарсы конвенция. Білім берудегі кемсітушілік және заңнамалық және нормативтік құқықтық актілерге көптеген өзгерістер енгізілді, барлық мүдделі тараптардың қатысуымен әртүрлі деңгейде талқылаулар жүргізілуде. Елімізде білім беруді дамытудың мемлекеттік бағдарламасына сәйкес 2011 жылдан бастап инклюзивті білім беру кезең-кезеңімен енгізілуде.

Инклюзивті білім берудің сегіз қағидасы:

    Ерекше білім беру қажеттіліктері бар әрбір студент үшін одан әрі оқу процесін құру бойынша ұсыныстары бар ОПмКК қорытындысы бар.  Бар балаларға арналған жұмыс оқу бағдарламалары да олардың ерекшеліктерін ескере отырып әзірленді және бекітілді.).

   Мектебімізде мектеп директоры басқаратын әлеуметтік-психологиялық қызмет жүйелі түрде жұмыс істейді, оның мүшелері жоғары білікті мамандар: екі психолог педагог, логопед, әлеуметтік педагог, мектеп санитары, сынып жетекшілері. Ал қызметтің міндеті – қоғамда кедергісіз орта қалыптастырып, бейімделу. СТО-сы бар әрбір студентке олардың даму ерекшеліктерін ескере отырып, жеке көзқарас қамтамасыз етіледі: интеллектуалдық бұзылыстар, ақыл-ой кемістігі.

   Мұғалімдер балалармен танымдық белсенділікті, сөйлеуді, эмоционалды-еріктік сфераны дамыту үшін жұмыс істейді. Сонымен қатар олар студенттерде практикалық дағдылар мен дағдыларды қалыптастыруға, басқа балалармен және ересектермен қарым-қатынаста әлеуметтенуге бағытталған.

   Ерекше білім беру қажеттіліктері бар оқушыларға арналған мектепте: қазірдің өзінде сатып алынған тактильді тректер, мектеп атауы Брайль әрпімен жазылған тақтайша, шақыру түймелері, пандустар. Ақыл-ойы бұзылған балаларды арнайы оқулықтармен қамтамасыз ету.

   Аспан асқақтауда Балалар – қоғамның болашақ мүшелері. Ал егер бүгінде олардың ерекше қажеттіліктері бар балалармен қарым-қатынасы әдеттегідей болатын болса, болашақта дамуында ақауы бар адамдарды қоғамның толыққанды мүшесі ретінде қабылдайтын боламыз. Біз бәріміз әртүрліміз, бірақ бірдейміз. 

Баламен жағымды қарым-қатынас жасау ережелері:

1) Әрине, баланы қабылдаңыз және сыйлаңыз.
2) Егер сіз балаға ашулансаңыз, өз наразылығыңызды балаға жалпы емес, оның жеке іс-әрекетімен білдіру керек.
3) Баланың іс-әрекетін айыптай аласыз, бірақ оның сезімін емес. Оның сезімі бар болғандықтан, бұған негіз бар.
4) Баланың әрекетіне қанағаттанбау жүйелі болмауы керек, әйтпесе ол баладан бас тартуға ұласады.
5) Олардың проблемалары мен қажеттіліктерін белсенді түрде тыңдау.
6) Бірге болыңыз (оқыңыз, ойнаңыз, оқыңыз).
7) Ол айналысатын әрекеттерге араласпау.
8) Ол сұраған кезде көмектесіңіз.
9) Табысты сақтаңыз.
10) Өз сезімдеріңізбен бөлісіңіз.
11) Қақтығыстарды конструктивті түрде шешу.
12) Күнделікті қарым-қатынаста достық сөз тіркестерін қолданыңыз.
13) Күніне кем дегенде 4, ал жақсырақ 8 рет құшақтаңыз.

Балаңызды қуанта беріңіз!



❗❗❗Құрметті ата-аналар мен олардың заңды өкілдері!
❗➡️Жаз мезгілінде кәмелетке толмаған балалар үйде сағат 23.00-ден 6.00-ге дейін болуы тиіс екенін еске саламыз.
📌Кәмелетке толмағандардың уақытын бақылауды сұраймыз!
📌Балаларыңыздың ата-анасыз су айдындарында болуына жол бермеңіз.
❗👆Есте сақтаңыз! Балалардың денсаулығы мен өмірі-біздің қолымызда!
📌Жыныстық тәрбие, ұлдармен қыздармен уақытты тиімді өткізу туралы түсіндірме әңгімелер өткізіңіз.
➡ ➡ ️Үйден шығуды бақылаңыз.
❗Баланың үйге қанша оралатынын сұраңыз, уақтылы оралуын бақылаңыз.
























Список пуст

Директоры: Гальчукова Лариса Васильевна

Опрос

Сіздің ойыңызша, баланың мектепке дайындығы қандай?

Дауыс беру

Статистика

  • Осы айда661
  • Осы аптада111
  • Кеше12
  • Бүгін1
  • Желіде:0

Пайдалы сілтемелер