Ресми интернет-ресурсқа қош келдіңіз

«№26 мектеп-балабақша» КММ «Салауатты Қазақстан – салаутты ел» психологиялық денсаулық онкүндігі аясында мектеп психологы Мансурова Е.В. «Бір-бірімізді тыңдаймыз және тыңдауға үйренеміз» атты дөңгелек үстел түрінде балалар-ата-аналар іс-шарасы өтті. Дөңгелек үстелдің мақсаты: Отбасы тәрбиесінің дұрыс таңдалмаған стилінен туындайтын мәселелерді ата-аналардың түсінуіне ықпал ету, бала мен ата-ана арасындағы қарым-қатынастың тиімділігін арттыруға үлес қосу.Отырысқа қатысушылар, ата-аналар және балалар , бір-бірін вербалды және бейвербалды деңгейде түсінуге, бір-бірін қаншалықты білетіндіктерін анықтауға және жүзеге асыруға, дамудың ішкі резервтерін ашуға үйретті.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мұғаліммен қарым-қатынасты қалай орнату керек, хат алмасу ережелері.

Оның жеке уақытын құрметтеңіз.

бәрі бірдей ұстанбайтын өте маңызды ережені, түнде, мереке, демалыс күндері кейбір мәселе туралы жазбаңыз.Бұл мұғалімнің телефондағы дыбысты өшіре алмауында емес, оның жеке уақытын құрметтеуінде.

Ескертусіз хабарласпаңыз.

Алдыңғы ереже телефон соғуға да байланысты. Телефон соғу алдында алдын ала ескертіп жазып сұрап алған жөн. Мүмкін қолы бас емес не болмаса Сіздің хабарласуыңыз уақытылы болмайды. Жалпы телефон соғуға болады ма алдын ала келісіп  алғаныңыз жөн болады не болмаса  хат алмасу не алдын ала сөйлесетін тақырыпты айтып ескертіп алыңыз. Сол кезде мұғалім дереу сұрағыңызға жауап береді. (мысалы балаңыздың бағасы не болмаса бақылау жұмысы туралы).

Амандасуды ұмытпаған жөн.

Барлығымыз білсек те, алдын ала мұғаліммен аты-жөнімен амандасып алған адамгершіліктің белгісі. Бұл маңызды! Осы әркетңізбен мұғалімге деген сый-құрметіңізді білдіресіз.

Егерде мұғаліммен мүлде қарым-қатынас орната алмаса  не істеуге болады? Балам мұғалім тарапынан үнемі  шағымдар түсіруде.

Осы кеңестерді орындап көріңіз:

o          Балаңызбен бірге отырып мұғалім неге оған ұнамайтынын анықтаңыз. Мәсленің анық-қанығын анықтаңыз.

o          Балаңызбен оның мектептегі жүріс-тұрысына анализ жасаңыз.Мүмкін ол да өзін орынсыз  ұстаған болар?

o          Мұғаліммен сөйлесіңіз. Балаңыздың сабақ үлгерімін қалай көтеруге болатынын және мұғалім тарапынан ескертулерді мұқият тыңдаңыз.   Егерде мұғалім қарым-қатынас орната алмаса, сынып жетекші немесе мектеп әкімшілігіне жүгініңіз.

o          Өзіңізді жақсы жағынан көрсетіңіз. Балаңыздыың дәл сол сабақтан үй тапсырмасын орындалуын қадағалаңыз.

o          Нұсқау ретінде, егерде мұғалімнің тарапынан өзгерістер болмаса, балаңызды сол пәннен білім алуға зейінін шоғырландырыңыз.

 

 


Сізге, тақырыпты жақсы білетін, бірақ тақтада жауап бере алмайтын немесе ауызша жауап бере алмайтын оқушыларды кездескен болар. Олар не үнсіз, не өте тыныш сөйлеп, қызарған болар. Ал сол оқу

шылар жеке сабақтар кезінде және жазбаша жұмыстарда кезінде өздері жақсы жауап берген болар. Бұл құбылыстың атауы бар-глоссофобия немесе көпшілік алдында сөйлеу

ден қорқу. Бұл қорқынышпен өмір сүруге болады, бірақ бұл бізді мүмкіндіктерді жіберіп алуға мәжбүр етеді. Көпшілік алдында сөйлеуден қорқатын адамдарға өз таланттарын к

өрсету, мансап құру, басқалардың сеніміне ие болу әлдеқайда қиын. Егер сіздің оқушыларыңыздың біреуінде осындай проблема болса, оларға көмектесуге тырысуға болады.

1️⃣.Балаңызға мәселені түсінуге көмектесіңіз.
Спектакль алдында не сезіну керектігін достық түрде түсіндіріңіз, бірақ бұл қорқынышпен жұмыс істеу керек. Егер сіз бәрін сол күйінде қалдырсаңыз, оның салдары қандай болуы мүмкін екенін айтыңыз: емтихан тапсыру, сұхбаттасу, жиналыстарда сөйлеу қиын болады. Балаңызға қысым жасамаңыз және оған қатаң шарттар қоймаңыз: «не Сен тақтаға шығасыз, не Мен сені тоқсанға екіге шығарамын». Оқушының өзі жағдайды түзеткісі келетіні маңызды. Сіз оны қолдауға дайын екеніңізді түсіндіріңіз.

2️⃣ Сөйлеуге қалай дұрыс дайындалу керектігін айтыңыз.
Сәтті сөз сөйлеу дайындықты талап етеді, ол бірнеше кезеңнен тұрады

🔷 Тақырыпты таңдау (балаға қызықты болу керек)

🔹 Оны мұқият зерттеңіз

🔹 Сөз сөйлеудің тезистік жоспарын жасаңыз.

🔹 Сөйлеуді және қажет болған жағдайда презентацияны дайындаңыз.

🔹 Сөйлеуді қайталау (жақындарыңызға, достарыңызға, айна алдында мәтінді оқыңыз).

🔹 Ықтимал сұрақтарға дайындалыңыз және оларға алдын ала жауап табуға тырысыңыз.

3️⃣ Стрессті жеңілдетуге үйрету Жақсы дайындық-бұл сәттіліктің жартысы ғана. Оқушыға сөйлеу кезінде тыныштандыруға көмектесетін әдістерді меңгеру пайдалы болады.

🔹 Көзге қарамаңыз. Көрермендердің басына қарауға болатын немесе аудиторияда Сіздің оқушыңыз сенетін адам болса, оған ғана қарауға болады.

🔹 Дұрыс дем алыңыз. Терең тыныс алу және баяу дем шығару қажет. Бұл демалудың ең танымал тәсілі.

🔹 Жай сөйлеңіз. Бұл спикерге тыңдаушылардың көз алдында сенімділік береді және сонымен бірге оны тыныштандырады.

4️⃣ Сөйлеу кезінде оқушыға қолдау көрсетіңіз.

Сабырлы, сергек болыңыз және оның күшіне сенімділік танытыңыз. Сонымен қатар, егер бірдеңе дұрыс болмаса, сіз бар екеніңізді түсіндіріңіз. Сөйлегеннен кейін оқушыны мадақтап, оның сөйлеуінің барлық жағымды жақтары туралы егжей-тегжейлі түсініктеме беріңіз.

5️⃣ Нәтижені бекітіңіз.
Сөйлеу қорқынышын біржола жеңу үшін оларға үйрену керек. Оқушыға үнемі өнер көрсету қажет болатын жағдайларды жасаңыз. Оған көмектесіңіз, бірақ біртіндеп аз, аздан. Баланы осы жолдан өз бетімен өтуге үйреткен жөн.