Ресми интернет-ресурсқа қош келдіңіз

КЛИМЕНКО ЮЛИЯ АЛЕКСАНДРОВНА
МҰҒАЛІМ ЛОГЕПЕД.
ПЕДАГЕРЛІК ТӘЖІРИБЕСІ – 9 ЖЫЛ.
БІЛІМІ: АТЫНДАҒЫ СОЛТҮСТІК ҚАЗАҚСТАН МЕМЛЕКЕТТІК УНИВЕРСИТЕТІ М.ҚОЗЫБАЕВА.
МАМАНДЫҒЫ: «ДЕФЕКТОЛОГИЯ»
САНАТ: МҰҒАЛІМ – МАМАН

Мектепке дейінгі жаста балалардың жетекші іс-әрекеті ойын, сондықтан біз ең алдымен балалардың ойынға деген қажеттілігін қанағаттандыруымыз керек.
Тәжірибе көрсеткендей, ең жақсы дамытатын және білім беретін көмек – бұл балалардың өздері таңдаған нәрсе. Олар белсенді білім беру ойындарына артықшылық береді, өйткені қозғалыс – сау, өсіп келе жатқан баланың денесінің табиғи жағдайы. Бұл жағдайда өте қарапайым болып көрінетін ойын құралдары көмекке келеді, олардың жаңалығы статикалық дидактикалық ойынды қозғалмалы квестке айналдыруында жатыр, оның ұраны: «Мен ойнаймын. Мен қозғалып жатырмын. Мен оқимын».
Логопедиялық сабақтарда дыбыстарды автоматтандыру кезеңі тиімді өтуі үшін балалар сабақ кезінде парталар мен үстелдерде аз отыруы үшін дыбыстарды қозғалыста күшейтеді.

Артикуляциялық мүшелерді жаттықтыру және сөйлеу тынысын дамыту дыбыстық айтылуында ақауы бар балалармен логопедиялық сабақтардың құрылымындағы негізгі мәселе болып табылады. Сондықтан мен өз жұмысымда артикуляциялық және тыныс алу жаттығуларын кеңінен қолданамын.

Мектепке дейінгі білім беру ұйымына оқуға түсу кезінде педагог-логопедке сөйлеу тілінің бұзылыстарын жедел анықтау және олардың оқушылардың оқу-танымдық іс-әрекетін қиындатып, білім берудің кейінгі сатыларына көшуінің алдын алуға мүмкіндік беретін түзету жұмыстарын жүргізу қажет. Әрі қарай, балалар мектепке дейінгі мекеменің қабырғаларын тастап кеткенде, мұғалім мен мектеп логопедіне оқушылардың дамуын түзетудің біртұтас тәсілін әзірлеу өте маңызды. Балалардағы сөйлеу бұзылыстарын түзетудің кешенді тәсілін жүзеге асыру үшін екі маңызды буынның жұмысында тиімді сабақтастық қажет – мектепке дейінгі және мектептегі логопедиялық қызметтер.

Оқу жылының басында ата-аналарға арналған «Дыбыстарды бірге құрайтын логопед мұғалімнің қарапайым құпиялары» атты шеберлік сыныбы өткізілді, оның мақсаты: ата-аналарды артикуляциялық гимнастика жүргізу бойынша ұсыныстармен таныстыру; тыныс алу; саусақ гимнастикасы; нейрогимнастика, массажды ойнау және өзін-өзі массаж жасау.