Ресми интернет-ресурсқа қош келдіңіз

———=====================——————-

МҰҒАЛІМДЕРДІҢ БОС ОРЫНДАРЫНА КОНКУРС ЖАРИЯЛАУ

 

«26 мектеп-балабақша» КММ «Петропавл қаласының білім бөлімі» КММ «Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің білім басқармасы» КММ

Орналасқан жері: 150000, Солтүстік Қазақстан облысы, Петропавл қ., көш. Московская 170; телефон: 8 (7152) 51 26 28; электрондық поштасы: school26sko.edu.kz

бос лауазымдарға орналасуға Конкурс (бұдан әрі – Конкурс) жариялайды:

 

  1. «Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің білім басқармасы» КММ «Петропавл қаласының білім бөлімі» КММ «26 мектеп-балабақша» КММ математика пәні мұғалімі. Лауазымдық жалақысы еңбек өтіліне және санатына байланысты 181 040 теңге
  2. «Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің білім басқармасы» КММ «Петропавл қаласының білім бөлімі» КММ «26 мектеп-балабақша» КММ АӘ және ТД педагог-ұйымдастырушысы. Лауазымдық жалақысы еңбек өтіліне және санатына байланысты 164 688 теңге
  3. «Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің білім басқармасы» КММ «Петропавл қаласының білім бөлімі» КММ «26 мектеп-балабақша» КММ технология пәнінің мұғалімі. Лауазымдық жалақысы еңбек өтіліне және санатына байланысты 164 688 теңге
  4. «Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің білім басқармасы» КММ «26 мектеп-балабақша» КММ «Петропавл қаласының білім бөлімі» КММ директорының оқу-тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары. Лауазымдық жалақысы еңбек өтіліне және санатына байланысты 97 528 теңге
  5. «Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің білім басқармасы» КММ «Петропавл қаласының білім бөлімі» КММ «26 мектеп-балабақша» КММ балабақшасының музыка жетекшісі. Лауазымдық жалақысы еңбек өтіліне және санатына байланысты – 134 320 теңге

Біліктілік талаптары:

– тиiстi бейiн бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейiнгi педагогикалық немесе техникалық және кәсiптiк, орта бiлiмнен кейiнгi педагогикалық бiлiм немесе тиiстi бейiн бойынша өзге де кәсiптiк бiлiм не жұмыс өтiлiне қойылатын талаптарды ұсынбай, педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат не жоғары оқу орнын бітіргенiн растайтын құжат. біліктілігінің орташа деңгейіне байланысты 1995 жылға дейінгі ХІ педагогикалық сыныбы бар орта мектеп;

– және (немесе) біліктілігінің жоғары және орта деңгейінде, педагогикалық қызметтегі жұмыс тәжірибесінде: педагог-модератор үшін кемінде 2 жыл; сарапшы оқытушыға – кемінде 3 жыл; 4 жылдан кем емес оқытушы-зерттеуші;

– және (немесе) біліктілігі жоғарырақ болса, магистр-мұғалім үшін педагогикалық өтілі 5 жылды құрайды

 

Кәсіби құзыреттерді анықтаумен біліктілік талаптары:

1) «мұғалім»:

– оқу пәнінің мазмұнын, оқу үрдісін, оқыту мен бағалау әдістерін білуі керек;

– оқушылардың психологиялық және жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлау және ұйымдастыру;

– оқушының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оның әлеуметтенуіне ықпал ету;

– білім беру ұйымдары деңгейіндегі іс-шараларға қатысуға;

– білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, білім беру мен оқытуға жеке көзқарасты жүзеге асыру;

– кәсіби-педагогикалық диалог дағдыларын меңгеру, цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану;

2) «мұғалім-модератор»:

– «мұғалімнің» жалпы біліктілік талаптарына сәйкес келуі керек, сонымен қатар:

– оқытудың инновациялық формаларын, әдістері мен құралдарын қолдану;

– кәсіптік шеберлік конкурсының қатысушысы немесе жүлдегері немесе жеңімпазы болуға немесе білім беру ұйымының, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) деңгейіндегі олимпиадалардың, конкурстардың, конкурстардың қатысушылары немесе жүлдегерлері немесе жеңімпаздары болуы. білім беру саласындағы уәкілетті орган бекітетін тізбемен сәйкестігі;

3) «мұғалімсарапшы»:

– «мұғалім-модераторға» қойылатын жалпы біліктілік талаптарына сай болуы, сонымен қатар:

– ұйымдастырылған оқу іс-әрекетін, оқу процесін талдау дағдыларын меңгеру;

– кәсіби дамудың басымдықтарын сындарлы түрде анықтау: өз және білім беру ұйымы деңгейіндегі әріптестер;

– кәсіптік шеберлік конкурсының қатысушысы немесе жеңімпазы, жеңімпазы болуға немесе аудандық (облыстық маңызы бар қала) деңгейіндегі олимпиадалардың, конкурстардың, конкурстардың, конкурстардың, конкурстардың қатысушылары немесе жеңімпаздары немесе жүлдегерлері болуы; білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбемен сәйкестігі;

– облыстың, елдің телевидениесінде көрсетуге енгізілген бейне және телесабақтарды дайындау (бар болса);

4) «мұғалім-зерттеуші»:

– «сарапшы мұғалімнің» жалпы біліктілік талаптарына сәйкес келуі керек, сонымен қатар:

– сабақты зерттеу және бағалау құралдарын әзірлеу дағдыларын меңгеру;

– оқушылардың зерттеушілік дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету;

– облыс, республикалық маңызы бар қалалар және астана, республика (республикалық ведомстволық бағыныстағы ұйымдар мен салалық мемлекеттік органдардың білім беру ұйымдары үшін) деңгейінде тәжірибені жалпылау;

– кәсіби шеберлік конкурсының қатысушысы немесе жеңімпазы немесе жеңімпазы болуға немесе уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес облыстық, республикалық, халықаралық деңгейдегі олимпиадалардың, конкурстардың, жарыстардың қатысушылары немесе жеңімпаздары немесе жүлдегерлері болуы; білім саласы;

– «Қазақстан мұғалімі» Ұлттық сыйлығының қатысушысы немесе жүлдегері немесе иегері, «Үздік педагог» атағының иегері (бар болса);

– аудан (облыстық маңызы бар қала), облыс (бар болса) деңгейінде педагогикалық қоғамдастықта тәлімгерлікпен қамтамасыз ету және даму стратегияларын конструктивті түрде анықтау;

– тиісті уәкілетті органның ведомстволық бағынысты білім беру ұйымдары ұйымдастыратын мұғалімдерге арналған семинарлар мен конференцияларды ұйымдастыруға және өткізуге қатысуға;

– «Республикалық ғылыми-практикалық сараптама орталығы» шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнының «Сарапшылардың электрондық деректер базасына» сәйкес оқулықтарға, оқу-әдістемелік кешендерге және оқу-әдістемелік кешендеріне сараптама жасау бойынша сарапшылардың бірі болуға; Білім беру мазмұны» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің(бұдан әрі – Білім беру мазмұнын сараптаудың Республикалық ғылыми-практикалық орталығы) немесе Техникалық және кәсіптік білім беру департаменті жанындағы РУМС (бар болса) ұсынған (бұдан әрі – ДТПО);

– білім беру порталдарында орналастырылған (бар болса) елдегі, облыстағы теледидарда көрсетуге енгізілген бейне және теледидар сабақтарын дайындау;

– интернет ресурстарын пайдалана отырып, жұмыс тәжірибесін тарату;

5) «мұғалім– шебер»:

– «оқытушы-зерттеушінің» жалпы біліктілік талаптарына сәйкес келуі керек, сонымен қатар:

– Ы. Алтынсарин атындағы  Ұлттық білім академиясында RUMS бекіткен түпнұсқа бағдарламасы болуы керек немесе ДТПО жанындағы РУМС немесе білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен оқулықтар, оқу-әдістемелік кешендер және оқу-әдістемелік құралдар тізбесіне енгізілген жарияланған оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдарының авторы (тең авторы) болуға немесе

білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен немесе ДТПО жанындағы РУМС ұсынған немесе тест тапсырмаларын, оқулықтарды, оқу-әдістемелік кешендерді сараптауда сарапшылардың құрамында болу, немесе WorldSkills чемпионаттарында сарапшы немесе біліктілікті арттыру бойынша жаттықтырушы болу мұғалімдерді даярлау;

– республикалық немесе халықаралық кәсіптік конкурстардың, олимпиадалардың жүлдегері немесе жеңімпазы болуға немесе саладағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес республикалық немесе халықаралық деңгейдегі олимпиадалардың, конкурстардың, жарыстардың жеңімпаздары мен жүлдегерлерін дайындауға; білім беру;

– «Қазақстан мұғалімі» Ұлттық сыйлығының қатысушысы немесе жүлдегері немесе иегері, «Үздік педагог» атағының иегері (бар болса);

– интернет ресурстарын пайдалана отырып, жұмыс тәжірибесін тарату;

– тәлімгерлік қызметті жүзеге асыру және облыс, республика деңгейінде кәсіби қоғамдастықтар желісін дамытуды жоспарлау (бар болса);

– Республикалық білім беру мазмұнын сараптау ғылыми-тәжірибелік орталығының «Электрондық сарапшылық деректер базасына» сәйкес оқулықтарға, оқу-әдістемелік кешендерге және оқу-әдістемелік кешендерге сараптама жасау бойынша сарапшылардың құрамына кіру немесе ДТПО жанындағы РҰМҰ ұсынған ( Егер қолжетімді болса);

– республикалық деңгейде тәжірибені жалпылауға, тиісті уәкілетті органның ведомстволық бағынысты білім беру ұйымдары ұйымдастыратын мұғалімдерге арналған семинарлар мен конференцияларды ұйымдастыруға және өткізуге қатысу;

– білім беру порталдарында орналастырылған (бар болса) елдегі, облыстағы теледидарда көрсетуге енгізілген бейне және теледидар сабақтарын дайындау.
Лауазымдық міндеттері: оқытылатын пәннің ерекшеліктерін ескере отырып, мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеуді жүзеге асырады;

– оқушы мен оқушы тұлғасының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оның әлеуметтенуіне ықпал етеді, оқушылардың жеке қабілеттерін анықтауға және дамытуға ықпал етеді; – оқушының ұстазға деген құрметті қарым-қатынасын қалыптастырады, мұғалімге сыпайы түрде аты-жөні мен әкесінің атын айтып немесе тікелей «мұғалім/мұғалім» деп үндеу арқылы іскерлік қарым-қатынас стилін және сөйлеу этикетін сақтауға үйретеді;

– оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді формаларын, әдістері мен құралдарын пайдаланады;

– пәндер бойынша қысқа мерзімді және орта мерзімді (күнтізбелік-тақырыптық) жоспарларды, бөлім бойынша жиынтық бағалауға және тоқсанға жиынтық бағалауға арналған тапсырмаларды құрастырады;

– бөлім бойынша жиынтық бағалау және ескертулермен тоқсан бойынша жиынтық бағалау нәтижелері бойынша талдау жүргізеді;

– журналдарды толтырады (қағаз немесе электронды);

– білім алушылар мен тәрбиеленушілердің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында көзделген деңгейден төмен емес тұлғалық, жүйелік-белсенділік, пәндік нәтижелерге қол жеткізуін қамтамасыз етеді;

– білім беру бағдарламаларын, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларға арналған бағдарламаларды әзірлеуге және іске асыруға қатысады, олардың оқу жоспары мен оқу процесінің кестесіне сәйкес толық көлемде орындалуын қамтамасыз етеді;

– тәрбиеленушілер мен оқушылардың жеке қабілеттерін, қызығушылықтары мен бейімділіктерін зерттейді;

– инклюзивті білім беруге жағдай жасайды;

– ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттердің жеке қажеттіліктерін ескере отырып, білім беру бағдарламаларын бейімдейді;

– арнайы білім беру ұйымдарында оқытылатын пәннің ерекшеліктерін ескере отырып, даму ауытқуларын барынша жеңуге бағытталған білім алушыларды, оқушыларды оқыту және тәрбиелеу бойынша жұмыстарды жүргізеді;

– интерактивті оқу материалдары мен цифрлық білім беру ресурстарын пайдалана отырып, сабақтарды қашықтықтан ұйымдастырады;

– әдістемелік бірлестіктердің, мұғалімдер бірлестіктерінің, әдістемелік-педагогикалық кеңестердің, желілік қоғамдастықтардың отырыстарына қатысады;

– ата-аналарға арналған педагогикалық кеңестерге қатысады;

– ата-аналарға кеңес береді;

– кәсіби құзыреттілігін арттырады;

– қауіпсіздік техникасы мен еңбекті қорғау, өрттен қорғау ережелерін сақтайды;

– оқу-тәрбие процесінде оқушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етеді;

– ата-аналармен немесе оларды алмастыратын адамдармен ынтымақтасады;

– тізбесін білім беру саласындағы уәкілетті орган бекітетін құжаттарды толтырады;

– тәрбиеленушілер мен оқушылар арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен академиялық адалдық қағидаттарын қалыптастырады.

Білуге ​​тиіс: Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының Еңбек кодексін, «Білім туралы», «Педагог мәртебесі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы» Қазақстан Республикасының заңдарын. «Қазақстан Республикасындағы тілдер», Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттары және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын басқа да нормативтік құқықтық актілер;

оқу пәнінің мазмұны, оқу үрдісі, оқыту және бағалау әдістері; педагогика және психология; пәнді оқыту әдістемесі, оқу-тәрбие жұмысы, оқу құралдары және олардың дидактикалық мүмкіндіктері; педагогикалық әдеп нормалары;оқу кабинеттері мен қосалқы бөлмелердің жабдықталуына қойылатын талаптар; құқық және еңбекті ғылыми ұйымдастыру және экономика негіздерін; еңбек заңнамасының негіздері, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау ережелері, өрттен қорғау, санитарлық ережелер мен нормалар.

Конкурс Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2009 жыл 13 шілдедегі  338 бұйрығымен бекітілген «Білім туралы» Қазақстан Республикасының Заңына, педагогикалық қызметкерлер және оларға теңестірілген адамдар лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамаларына сәйкес өткізіледі. «Мемлекеттік білім беру ұйымдарының бірінші басшылары мен педагогтары лауазымдарына тағайындау, лауазымдарынан босату қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 19 қарашадағы 568 бұйрығы. (бұдан әрі – Ереже).

 

Конкурсқа қатысуға үміткерлерден құжаттарды қабылдау «Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің білім басқармасы» КММ «№26 мектеп-балабақша» КММ «Петропавл қаласының білім беру бөлімі» КММ «Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің білім басқармасы» мемлекеттік мекемесі өткен күннен бастап жеті жұмыс күні ішінде жүзеге асырылады. хабарландырудың соңғы жарияланған күні, келесі тізімге қағаз түрінде сәйкес қабылданады:

1) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 19 қарашадағы №338 «Білім беру саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы» бұйрығының мемлекеттік білім беру ұйымдарының бірінші басшылары мен педагог қызметкерлерін лауазымдарға тағайындау, қызметтен босату қағидалары» 10-қосымшасына сәйкес нысан бойынша қоса берілген құжаттардың тізбесі көрсетілген конкурсқа қатысуға өтінімді ұсынады;

2) жеке басын куәландыратын құжат немесе цифрлық құжаттама қызметінің электрондық құжаты (сәйкестендіру үшін);

3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке парағы (нақты тұрғылықты жерінің мекенжайы мен байланыс телефондары – бар болса);

4) лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;

5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);

6) «Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасы нысандарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы No ҚРДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама. (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген);

7) психоневрологиялық ұйымнан анықтама;

8) наркологиялық ұйымның анықтамасы;

9) Ұлттық біліктілік тестілеуінің сертификаты немесе педагог-модератор, педагог-сарапшы, педагог-зерттеуші, оқытушы-магистр біліктілік санатының сертификаты (бар болса);

10) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 19 қарашадағы №568 бұйрығының 11-қосымшасына сәйкес нысан бойынша «Бос педагог лауазымына кандидатты бағалау парағы. мемлекеттiк бiлiм беру ұйымдарының бiрiншi басшылары мен педагогтерiнiң лауазымдарына тағайындау, лауазымдарынан босату.» нысан бойынша бос оқытушы лауазымына үміткердің толтырылған бағалау парағы

Үміткер бар болған жағдайда оның білімі, жұмыс тәжірибесі, кәсіптік деңгейі туралы қосымша ақпаратты (біліктілікті арттыру, ғылыми/ғылыми дәрежелер мен атақтарды беру туралы құжаттардың көшірмелері, ғылыми немесе әдістемелік басылымдар, біліктілік санаттары, бұрынғы басшылықтың ұсынымдары) ұсынады. жұмыс орны).

5) тармақшада көрсетілген құжатты (көшірме) жұмыс орнынан персоналды басқару қызметі (кадр қызметі) немесе білім беру ұйымының жауапты қызметкері куәландырады және мөрмен куәландырылады.

 

 

 

Конкурсқа қатысу үшін үміткерлер жоғарыда көрсетілген құжаттарды ұсынуы қажет:
– 2023 жылғы 17 тамыздан 25 тамызға дейін Астана уақыты бойынша сағат 09:00-ден 17:00-ге дейін

(хабарландыру соңғы жарияланған күннен бастап жеті жұмыс күні ішінде);

мекенжайы бойынша:  150000, Солтүстік Қазақстан облысы, Петропавл қаласы, Мәскеу көшесі 170, «№ 26 мектеп-балабақша» КММ

Байқауды өткізу күні жоғарыда аталған Ережеге сәйкес белгіленеді. Конкурстың өтетін орны: Солтүстік Қазақстан облысы, Петропавл қаласы, Московская  көшесі 170, «№26 мектеп-балабақша» КММ.

 

АНЫҚТАМАЛАР ҮШІН ТЕЛЕФОН 51-26-28

———=====================——————-

МҰҒАЛІМДЕРДІҢ БОС ОРЫНДАРЫНА

КОНКУРС ЖАРИЯЛАУ

 

«26 мектеп-балабақша» КММ «Петропавл қаласының білім бөлімі» КММ «Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің білім басқармасы» КММ

Орналасқан жері: 150000, Солтүстік Қазақстан облысы, Петропавл қ., көш. Московская 170; телефон: 8 (7152) 51 26 28; электрондық поштасы: school26sko.edu.kz

бос лауазымдарға орналасуға Конкурс (бұдан әрі – Конкурс) жариялайды:

 

  1. «Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің білім басқармасы» КММ «Петропавл қаласының білім бөлімі» КММ «26 мектеп-балабақша» КММ ағылшын тілі пәні мұғалімі. Лауазымдық жалақысы еңбек өтіліне және санатына байланысты 164688 тенге.
  2. «Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің білім басқармасы» КММ «Петропавл қаласының білім бөлімі» КММ «26 мектеп-балабақша» КММ көркем еңбек  мұғалімі. Лауазымдық жалақысы еңбек өтіліне және санатына байланысты 164688  тенге.

Біліктілік талаптары:

– тиiстi бейiн бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейiнгi педагогикалық немесе техникалық және кәсiптiк, орта бiлiмнен кейiнгi педагогикалық бiлiм немесе тиiстi бейiн бойынша өзге де кәсiптiк бiлiм не жұмыс өтiлiне қойылатын талаптарды ұсынбай, педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат не жоғары оқу орнын бітіргенiн растайтын құжат. біліктілігінің орташа деңгейіне байланысты 1995 жылға дейінгі ХІ педагогикалық сыныбы бар орта мектеп;

– және (немесе) біліктілігінің жоғары және орта деңгейінде, педагогикалық қызметтегі жұмыс тәжірибесінде: педагог-модератор үшін кемінде 2 жыл; сарапшы оқытушыға – кемінде 3 жыл; 4 жылдан кем емес оқытушы-зерттеуші;

– және (немесе) біліктілігі жоғарырақ болса, магистр-мұғалім үшін педагогикалық өтілі 5 жылды құрайды

 

Кәсіби құзыреттерді анықтаумен біліктілік талаптары:

1) «мұғалім»:

– оқу пәнінің мазмұнын, оқу үрдісін, оқыту мен бағалау әдістерін білуі керек;

– оқушылардың психологиялық және жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлау және ұйымдастыру;

– оқушының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оның әлеуметтенуіне ықпал ету;

– білім беру ұйымдары деңгейіндегі іс-шараларға қатысуға;

– білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, білім беру мен оқытуға жеке көзқарасты жүзеге асыру;

– кәсіби-педагогикалық диалог дағдыларын меңгеру, цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану;

2) «мұғалім-модератор»:

– «мұғалімнің» жалпы біліктілік талаптарына сәйкес келуі керек, сонымен қатар:

– оқытудың инновациялық формаларын, әдістері мен құралдарын қолдану;

– кәсіптік шеберлік конкурсының қатысушысы немесе жүлдегері немесе жеңімпазы болуға немесе білім беру ұйымының, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) деңгейіндегі олимпиадалардың, конкурстардың, конкурстардың қатысушылары немесе жүлдегерлері немесе жеңімпаздары болуы. білім беру саласындағы уәкілетті орган бекітетін тізбемен сәйкестігі;

3) «мұғалімсарапшы»:

– «мұғалім-модераторға» қойылатын жалпы біліктілік талаптарына сай болуы, сонымен қатар:

– ұйымдастырылған оқу іс-әрекетін, оқу процесін талдау дағдыларын меңгеру;

– кәсіби дамудың басымдықтарын сындарлы түрде анықтау: өз және білім беру ұйымы деңгейіндегі әріптестер;

– кәсіптік шеберлік конкурсының қатысушысы немесе жеңімпазы, жеңімпазы болуға немесе аудандық (облыстық маңызы бар қала) деңгейіндегі олимпиадалардың, конкурстардың, конкурстардың, конкурстардың, конкурстардың қатысушылары немесе жеңімпаздары немесе жүлдегерлері болуы; білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбемен сәйкестігі;

– облыстың, елдің телевидениесінде көрсетуге енгізілген бейне және телесабақтарды дайындау (бар болса);

4) «мұғалім-зерттеуші»:

– «сарапшы мұғалімнің» жалпы біліктілік талаптарына сәйкес келуі керек, сонымен қатар:

– сабақты зерттеу және бағалау құралдарын әзірлеу дағдыларын меңгеру;

– оқушылардың зерттеушілік дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету;

– облыс, республикалық маңызы бар қалалар және астана, республика (республикалық ведомстволық бағыныстағы ұйымдар мен салалық мемлекеттік органдардың білім беру ұйымдары үшін) деңгейінде тәжірибені жалпылау;

– кәсіби шеберлік конкурсының қатысушысы немесе жеңімпазы немесе жеңімпазы болуға немесе уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес облыстық, республикалық, халықаралық деңгейдегі олимпиадалардың, конкурстардың, жарыстардың қатысушылары немесе жеңімпаздары немесе жүлдегерлері болуы; білім саласы;

– «Қазақстан мұғалімі» Ұлттық сыйлығының қатысушысы немесе жүлдегері немесе иегері, «Үздік педагог» атағының иегері (бар болса);

– аудан (облыстық маңызы бар қала), облыс (бар болса) деңгейінде педагогикалық қоғамдастықта тәлімгерлікпен қамтамасыз ету және даму стратегияларын конструктивті түрде анықтау;

– тиісті уәкілетті органның ведомстволық бағынысты білім беру ұйымдары ұйымдастыратын мұғалімдерге арналған семинарлар мен конференцияларды ұйымдастыруға және өткізуге қатысуға;

– «Республикалық ғылыми-практикалық сараптама орталығы» шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнының «Сарапшылардың электрондық деректер базасына» сәйкес оқулықтарға, оқу-әдістемелік кешендерге және оқу-әдістемелік кешендеріне сараптама жасау бойынша сарапшылардың бірі болуға; Білім беру мазмұны» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің(бұдан әрі – Білім беру мазмұнын сараптаудың Республикалық ғылыми-практикалық орталығы) немесе Техникалық және кәсіптік білім беру департаменті жанындағы РУМС (бар болса) ұсынған (бұдан әрі – ДТПО);

– білім беру порталдарында орналастырылған (бар болса) елдегі, облыстағы теледидарда көрсетуге енгізілген бейне және теледидар сабақтарын дайындау;

– интернет ресурстарын пайдалана отырып, жұмыс тәжірибесін тарату;

5) «мұғалім– шебер»:

– «оқытушы-зерттеушінің» жалпы біліктілік талаптарына сәйкес келуі керек, сонымен қатар:

– Ы. Алтынсарин атындағы  Ұлттық білім академиясында RUMS бекіткен түпнұсқа бағдарламасы болуы керек немесе ДТПО жанындағы РУМС немесе білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен оқулықтар, оқу-әдістемелік кешендер және оқу-әдістемелік құралдар тізбесіне енгізілген жарияланған оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдарының авторы (тең авторы) болуға немесе

білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен немесе ДТПО жанындағы РУМС ұсынған немесе тест тапсырмаларын, оқулықтарды, оқу-әдістемелік кешендерді сараптауда сарапшылардың құрамында болу, немесе WorldSkills чемпионаттарында сарапшы немесе біліктілікті арттыру бойынша жаттықтырушы болу мұғалімдерді даярлау;

– республикалық немесе халықаралық кәсіптік конкурстардың, олимпиадалардың жүлдегері немесе жеңімпазы болуға немесе саладағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес республикалық немесе халықаралық деңгейдегі олимпиадалардың, конкурстардың, жарыстардың жеңімпаздары мен жүлдегерлерін дайындауға; білім беру;

– «Қазақстан мұғалімі» Ұлттық сыйлығының қатысушысы немесе жүлдегері немесе иегері, «Үздік педагог» атағының иегері (бар болса);

– интернет ресурстарын пайдалана отырып, жұмыс тәжірибесін тарату;

– тәлімгерлік қызметті жүзеге асыру және облыс, республика деңгейінде кәсіби қоғамдастықтар желісін дамытуды жоспарлау (бар болса);

– Республикалық білім беру мазмұнын сараптау ғылыми-тәжірибелік орталығының «Электрондық сарапшылық деректер базасына» сәйкес оқулықтарға, оқу-әдістемелік кешендерге және оқу-әдістемелік кешендерге сараптама жасау бойынша сарапшылардың құрамына кіру немесе ДТПО жанындағы РҰМҰ ұсынған ( Егер қолжетімді болса);

– республикалық деңгейде тәжірибені жалпылауға, тиісті уәкілетті органның ведомстволық бағынысты білім беру ұйымдары ұйымдастыратын мұғалімдерге арналған семинарлар мен конференцияларды ұйымдастыруға және өткізуге қатысу;

– білім беру порталдарында орналастырылған (бар болса) елдегі, облыстағы теледидарда көрсетуге енгізілген бейне және теледидар сабақтарын дайындау.
Лауазымдық міндеттері: оқытылатын пәннің ерекшеліктерін ескере отырып, мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеуді жүзеге асырады;

– оқушы мен оқушы тұлғасының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оның әлеуметтенуіне ықпал етеді, оқушылардың жеке қабілеттерін анықтауға және дамытуға ықпал етеді; – оқушының ұстазға деген құрметті қарым-қатынасын қалыптастырады, мұғалімге сыпайы түрде аты-жөні мен әкесінің атын айтып немесе тікелей «мұғалім/мұғалім» деп үндеу арқылы іскерлік қарым-қатынас стилін және сөйлеу этикетін сақтауға үйретеді;

– оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді формаларын, әдістері мен құралдарын пайдаланады;

– пәндер бойынша қысқа мерзімді және орта мерзімді (күнтізбелік-тақырыптық) жоспарларды, бөлім бойынша жиынтық бағалауға және тоқсанға жиынтық бағалауға арналған тапсырмаларды құрастырады;

– бөлім бойынша жиынтық бағалау және ескертулермен тоқсан бойынша жиынтық бағалау нәтижелері бойынша талдау жүргізеді;

– журналдарды толтырады (қағаз немесе электронды);

– білім алушылар мен тәрбиеленушілердің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында көзделген деңгейден төмен емес тұлғалық, жүйелік-белсенділік, пәндік нәтижелерге қол жеткізуін қамтамасыз етеді;

– білім беру бағдарламаларын, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларға арналған бағдарламаларды әзірлеуге және іске асыруға қатысады, олардың оқу жоспары мен оқу процесінің кестесіне сәйкес толық көлемде орындалуын қамтамасыз етеді;

– тәрбиеленушілер мен оқушылардың жеке қабілеттерін, қызығушылықтары мен бейімділіктерін зерттейді;

– инклюзивті білім беруге жағдай жасайды;

– ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттердің жеке қажеттіліктерін ескере отырып, білім беру бағдарламаларын бейімдейді;

– арнайы білім беру ұйымдарында оқытылатын пәннің ерекшеліктерін ескере отырып, даму ауытқуларын барынша жеңуге бағытталған білім алушыларды, оқушыларды оқыту және тәрбиелеу бойынша жұмыстарды жүргізеді;

– интерактивті оқу материалдары мен цифрлық білім беру ресурстарын пайдалана отырып, сабақтарды қашықтықтан ұйымдастырады;

– әдістемелік бірлестіктердің, мұғалімдер бірлестіктерінің, әдістемелік-педагогикалық кеңестердің, желілік қоғамдастықтардың отырыстарына қатысады;

– ата-аналарға арналған педагогикалық кеңестерге қатысады;

– ата-аналарға кеңес береді;

– кәсіби құзыреттілігін арттырады;

– қауіпсіздік техникасы мен еңбекті қорғау, өрттен қорғау ережелерін сақтайды;

– оқу-тәрбие процесінде оқушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етеді;

– ата-аналармен немесе оларды алмастыратын адамдармен ынтымақтасады;

– тізбесін білім беру саласындағы уәкілетті орган бекітетін құжаттарды толтырады;

– тәрбиеленушілер мен оқушылар арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен академиялық адалдық қағидаттарын қалыптастырады.

Білуге ​​тиіс: Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының Еңбек кодексін, «Білім туралы», «Педагог мәртебесі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы» Қазақстан Республикасының заңдарын. «Қазақстан Республикасындағы тілдер», Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттары және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын басқа да нормативтік құқықтық актілер;

оқу пәнінің мазмұны, оқу үрдісі, оқыту және бағалау әдістері; педагогика және психология; пәнді оқыту әдістемесі, оқу-тәрбие жұмысы, оқу құралдары және олардың дидактикалық мүмкіндіктері; педагогикалық әдеп нормалары;оқу кабинеттері мен қосалқы бөлмелердің жабдықталуына қойылатын талаптар; құқық және еңбекті ғылыми ұйымдастыру және экономика негіздерін; еңбек заңнамасының негіздері, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау ережелері, өрттен қорғау, санитарлық ережелер мен нормалар.

Конкурс Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2009 жыл 13 шілдедегі  338 бұйрығымен бекітілген «Білім туралы» Қазақстан Республикасының Заңына, педагогикалық қызметкерлер және оларға теңестірілген адамдар лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамаларына сәйкес өткізіледі. «Мемлекеттік білім беру ұйымдарының бірінші басшылары мен педагогтары лауазымдарына тағайындау, лауазымдарынан босату қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 19 қарашадағы 568 бұйрығы. (бұдан әрі – Ереже).

Конкурсқа қатысуға үміткерлерден құжаттарды қабылдау «Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің білім басқармасы» КММ «№26 мектеп-балабақша» КММ «Петропавл қаласының білім беру бөлімі» КММ «Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің білім басқармасы» мемлекеттік мекемесі өткен күннен бастап жеті жұмыс күні ішінде жүзеге асырылады. хабарландырудың соңғы жарияланған күні, келесі тізімге қағаз түрінде сәйкес қабылданады:

1) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 19 қарашадағы №338 «Білім беру саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы» бұйрығының мемлекеттік білім беру ұйымдарының бірінші басшылары мен педагог қызметкерлерін лауазымдарға тағайындау, қызметтен босату қағидалары» 10-қосымшасына сәйкес нысан бойынша қоса берілген құжаттардың тізбесі көрсетілген конкурсқа қатысуға өтінімді ұсынады;

2) жеке басын куәландыратын құжат немесе цифрлық құжаттама қызметінің электрондық құжаты (сәйкестендіру үшін);

3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке парағы (нақты тұрғылықты жерінің мекенжайы мен байланыс телефондары – бар болса);

4) лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;

5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);

6) «Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасы нысандарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы No ҚРДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама. (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген);

7) психоневрологиялық ұйымнан анықтама;

8) наркологиялық ұйымның анықтамасы;

9) Ұлттық біліктілік тестілеуінің сертификаты немесе педагог-модератор, педагог-сарапшы, педагог-зерттеуші, оқытушы-магистр біліктілік санатының сертификаты (бар болса);

10) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 19 қарашадағы №568 бұйрығының 11-қосымшасына сәйкес нысан бойынша «Бос педагог лауазымына кандидатты бағалау парағы. мемлекеттiк бiлiм беру ұйымдарының бiрiншi басшылары мен педагогтерiнiң лауазымдарына тағайындау, лауазымдарынан босату.» нысан бойынша бос оқытушы лауазымына үміткердің толтырылған бағалау парағы

Үміткер бар болған жағдайда оның білімі, жұмыс тәжірибесі, кәсіптік деңгейі туралы қосымша ақпаратты (біліктілікті арттыру, ғылыми/ғылыми дәрежелер мен атақтарды беру туралы құжаттардың көшірмелері, ғылыми немесе әдістемелік басылымдар, біліктілік санаттары, бұрынғы басшылықтың ұсынымдары) ұсынады. жұмыс орны).

5) тармақшада көрсетілген құжатты (көшірме) жұмыс орнынан персоналды басқару қызметі (кадр қызметі) немесе білім беру ұйымының жауапты қызметкері куәландырады және мөрмен куәландырылады.

Конкурсқа қатысу үшін үміткерлер жоғарыда көрсетілген құжаттарды ұсынуы қажет:
– 2023 жылғы 17 тамыздан 25 тамызға дейін Астана уақыты бойынша сағат 09:00-ден 17:00-ге дейін

(хабарландыру соңғы жарияланған күннен бастап жеті жұмыс күні ішінде);

мекенжайы бойынша:  150000, Солтүстік Қазақстан облысы, Петропавл қаласы, Мәскеу көшесі 170, «№ 26 мектеп-балабақша» КММ

Байқауды өткізу күні жоғарыда аталған Ережеге сәйкес белгіленеді. Конкурстың өтетін орны: Солтүстік Қазақстан облысы, Петропавл қаласы, Московская  көшесі 170, «№26 мектеп-балабақша» КММ.

АНЫҚТАМАЛАР ҮШІН ТЕЛЕФОН 51-26-28

———=====================——————-

МҰҒАЛІМДЕРДІҢ БОС ОРЫНДАРЫНА КОНКУРС ЖАРИЯЛАУ

 

«№26 мектеп-балабақша» КММ «Петропавл қаласының білім бөлімі» КММ «Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің білім басқармасы» КММ

Орналасқан жері: 150000, Солтүстік Қазақстан облысы, Петропавл қ., көш. Московская 170; телефон: 8 (7152) 51 26 28; электрондық поштасы: school26sko.edu.kz

бос лауазымдарға орналасуға Конкурс (бұдан әрі – Конкурс) жариялайды:

  1. «Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің білім басқармасы» КММ «Петропавл қаласының білім бөлімі» КММ «№26 мектеп-балабақша» КММ математика пәні мұғалімі. Лауазымдық жалақысы еңбек өтіліне және санатына байланысты 181 040 теңге
  2. «Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің білім басқармасы» КММ «Петропавл қаласының білім бөлімі» КММ «No26 мектеп-балабақша» КММ тарих пәнінің мұғалімі. Лауазымдық жалақысы еңбек өтіліне және санатына байланысты – 178 704 теңге
  3. «Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің білім басқармасы» КММ «Петропавл қаласының білім бөлімі» КММ «№26 мектеп-балабақша» КММ АӘ және ТД педагог-ұйымдастырушысы. Лауазымдық жалақысы еңбек өтіліне және санатына байланысты 164 688 теңге
  4. «Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің білім басқармасы» КММ «Петропавл қаласының білім бөлімі» КММ «№26 мектеп-балабақша» КММ тәлімгер. Лауазымдық жалақысы еңбек өтіліне және санатына байланысты 144443 теңге. 
  5. «Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің білім басқармасы» КММ «Петропавл қаласының білім бөлімі» КММ «№26 мектеп-балабақша» КММ орыс тілі мен әдебиеті мұғалімі (декреттік демалыс кезеңіне). Лауазымдық жалақысы еңбек өтіліне және санатына байланысты 164688 теңге.
  6. «Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің білім басқармасы» КММ «Петропавл қаласының білім бөлімі» КММ «№26 мектеп-балабақша» КММ география пәні мұғалімі. Лауазымдық жалақысы еңбек өтіліне және санатына байланысты 164688  теңге.
  7. «Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің білім басқармасы» КММ «Петропавл қаласының білім бөлімі» КММ «№26 мектеп-балабақша» КММ информатика пәні мұғаплімі. Лауазымдық жалақысы еңбек өтіліне және санатына байланысты 164688 теңге.
  8. «Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің білім басқармасы» КММ «Петропавл қаласының білім бөлімі» КММ «№26 мектеп-балабақша» КММ физика пәні мұғалімі. Лауазымдық жалақысы еңбек өтіліне және санатына байланысты 164688 теңге.
  9. «Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің білім басқармасы» КММ «Петропавл қаласының білім бөлімі» КММ «№26 мектеп-балабақша» КММ технология пәнінің мұғалімі. Лауазымдық жалақысы еңбек өтіліне және санатына байланысты 164 688 теңгеден басталады.

 

  1. «Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің білім басқармасы» КММ «№26 мектеп-балабақша» КММ «Петропавл қаласының білім бөлімі» КММ директорының оқу-тәрбие жұмысы жөніндегі орынбасары. Лауазымдық жалақысы еңбек өтіліне және санатына байланысты 97 528 теңгеден басталады.

 

11.«Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің білім басқармасы» КММ «Петропавл қаласының білім бөлімі» КММ «№26 мектеп-балабақша» КММ балабақшасының музыка жетекшісі. Лауазымдық жалақысы еңбек өтіліне және санатына байланысты – 134 320 теңгеден басталады.

  1. Мемлекеттік тілде оқытатын топтағы балабақша тәрбиешісі (декреттік демалыс кезеңіне) «№26 мектеп-балабақша» КММ «Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің білім бөлімі» мемлекеттік мекемесі «Петропавл қаласының білім бөлімі» КММ. Лауазымдық жалақысы еңбек өтіліне және санатына байланысты – 156 902 теңге.
  2. «Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің білім басқармасы» КММ «Петропавл қаласының білім бөлімі» КММ «№ 26 мектеп-балабақша» КММ балабақшасының қазақ тілі пәнінің мұғалімі (декреттік демалыс кезеңіне). Лауазымдық жалақысы еңбек өтіліне және санатына байланысты – 178 704 теңге

 

 

 

Біліктілік талаптары:

– тиiстi бейiн бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейiнгi педагогикалық немесе техникалық және кәсiптiк, орта бiлiмнен кейiнгi педагогикалық бiлiм немесе тиiстi бейiн бойынша өзге де кәсiптiк бiлiм не жұмыс өтiлiне қойылатын талаптарды ұсынбай, педагогикалық қайта даярлауды растайтын құжат не жоғары оқу орнын бітіргенiн растайтын құжат. біліктілігінің орташа деңгейіне байланысты 1995 жылға дейінгі ХІ педагогикалық сыныбы бар орта мектеп;

– және (немесе) біліктілігінің жоғары және орта деңгейінде, педагогикалық қызметтегі жұмыс тәжірибесінде: педагог-модератор үшін кемінде 2 жыл; сарапшы оқытушыға – кемінде 3 жыл; 4 жылдан кем емес оқытушы-зерттеуші;

– және (немесе) біліктілігі жоғарырақ болса, магистр-мұғалім үшін педагогикалық өтілі 5 жылды құрайды

 

Кәсіби құзыреттерді анықтаумен біліктілік талаптары:

1) «мұғалім»:

– оқу пәнінің мазмұнын, оқу үрдісін, оқыту мен бағалау әдістерін білуі керек;

– оқушылардың психологиялық және жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлау және ұйымдастыру;

– оқушының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оның әлеуметтенуіне ықпал ету;

– білім беру ұйымдары деңгейіндегі іс-шараларға қатысуға;

– білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, білім беру мен оқытуға жеке көзқарасты жүзеге асыру;

– кәсіби-педагогикалық диалог дағдыларын меңгеру, цифрлық білім беру ресурстарын пайдалану;

2) «мұғалім-модератор»:

– «мұғалімнің» жалпы біліктілік талаптарына сәйкес келуі керек, сонымен қатар:

– оқытудың инновациялық формаларын, әдістері мен құралдарын қолдану;

– кәсіптік шеберлік конкурсының қатысушысы немесе жүлдегері немесе жеңімпазы болуға немесе білім беру ұйымының, ауданның (облыстық маңызы бар қаланың) деңгейіндегі олимпиадалардың, конкурстардың, конкурстардың қатысушылары немесе жүлдегерлері немесе жеңімпаздары болуы. білім беру саласындағы уәкілетті орган бекітетін тізбемен сәйкестігі;

3) «мұғалім- сарапшы»:

– «мұғалім-модераторға» қойылатын жалпы біліктілік талаптарына сай болуы, сонымен қатар:

– ұйымдастырылған оқу іс-әрекетін, оқу процесін талдау дағдыларын меңгеру;

– кәсіби дамудың басымдықтарын сындарлы түрде анықтау: өз және білім беру ұйымы деңгейіндегі әріптестер;

– кәсіптік шеберлік конкурсының қатысушысы немесе жеңімпазы, жеңімпазы болуға немесе аудандық (облыстық маңызы бар қала) деңгейіндегі олимпиадалардың, конкурстардың, конкурстардың, конкурстардың, конкурстардың қатысушылары немесе жеңімпаздары немесе жүлдегерлері болуы; білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен тізбемен сәйкестігі;

– облыстың, елдің телевидениесінде көрсетуге енгізілген бейне және телесабақтарды дайындау (бар болса);

4) «мұғалім-зерттеуші»:

– «сарапшы мұғалімнің» жалпы біліктілік талаптарына сәйкес келуі керек, сонымен қатар:

– сабақты зерттеу және бағалау құралдарын әзірлеу дағдыларын меңгеру;

– оқушылардың зерттеушілік дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету;

– облыс, республикалық маңызы бар қалалар және астана, республика (республикалық ведомстволық бағыныстағы ұйымдар мен салалық мемлекеттік органдардың білім беру ұйымдары үшін) деңгейінде тәжірибені жалпылау;

– кәсіби шеберлік конкурсының қатысушысы немесе жеңімпазы немесе жеңімпазы болуға немесе уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес облыстық, республикалық, халықаралық деңгейдегі олимпиадалардың, конкурстардың, жарыстардың қатысушылары немесе жеңімпаздары немесе жүлдегерлері болуы; білім саласы;

– «Қазақстан мұғалімі» Ұлттық сыйлығының қатысушысы немесе жүлдегері немесе иегері, «Үздік педагог» атағының иегері (бар болса);

– аудан (облыстық маңызы бар қала), облыс (бар болса) деңгейінде педагогикалық қоғамдастықта тәлімгерлікпен қамтамасыз ету және даму стратегияларын конструктивті түрде анықтау;

– тиісті уәкілетті органның ведомстволық бағынысты білім беру ұйымдары ұйымдастыратын мұғалімдерге арналған семинарлар мен конференцияларды ұйымдастыруға және өткізуге қатысуға;

– «Республикалық ғылыми-практикалық сараптама орталығы» шаруашылық жүргізу құқығындағы республикалық мемлекеттік кәсіпорнының «Сарапшылардың электрондық деректер базасына» сәйкес оқулықтарға, оқу-әдістемелік кешендерге және оқу-әдістемелік кешендеріне сараптама жасау бойынша сарапшылардың бірі болуға; Білім беру мазмұны» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің(бұдан әрі – Білім беру мазмұнын сараптаудың Республикалық ғылыми-практикалық орталығы) немесе Техникалық және кәсіптік білім беру департаменті жанындағы РУМС (бар болса) ұсынған (бұдан әрі – ДТПО);

– білім беру порталдарында орналастырылған (бар болса) елдегі, облыстағы теледидарда көрсетуге енгізілген бейне және теледидар сабақтарын дайындау;

– интернет ресурстарын пайдалана отырып, жұмыс тәжірибесін тарату;

5) «мұғалім- шебер»:

– «оқытушы-зерттеушінің» жалпы біліктілік талаптарына сәйкес келуі керек, сонымен қатар:

– Ы. Алтынсарин атындағы  Ұлттық білім академиясында RUMS бекіткен түпнұсқа бағдарламасы болуы керек немесе ДТПО жанындағы РУМС немесе білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен оқулықтар, оқу-әдістемелік кешендер және оқу-әдістемелік құралдар тізбесіне енгізілген жарияланған оқулықтардың, оқу-әдістемелік құралдарының авторы (тең авторы) болуға немесе

білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен немесе ДТПО жанындағы РУМС ұсынған немесе тест тапсырмаларын, оқулықтарды, оқу-әдістемелік кешендерді сараптауда сарапшылардың құрамында болу, немесе WorldSkills чемпионаттарында сарапшы немесе біліктілікті арттыру бойынша жаттықтырушы болу мұғалімдерді даярлау;

– республикалық немесе халықаралық кәсіптік конкурстардың, олимпиадалардың жүлдегері немесе жеңімпазы болуға немесе саладағы уәкілетті орган бекіткен тізбеге сәйкес республикалық немесе халықаралық деңгейдегі олимпиадалардың, конкурстардың, жарыстардың жеңімпаздары мен жүлдегерлерін дайындауға; білім беру;

– «Қазақстан мұғалімі» Ұлттық сыйлығының қатысушысы немесе жүлдегері немесе иегері, «Үздік педагог» атағының иегері (бар болса);

– интернет ресурстарын пайдалана отырып, жұмыс тәжірибесін тарату;

– тәлімгерлік қызметті жүзеге асыру және облыс, республика деңгейінде кәсіби қоғамдастықтар желісін дамытуды жоспарлау (бар болса);

– Республикалық білім беру мазмұнын сараптау ғылыми-тәжірибелік орталығының «Электрондық сарапшылық деректер базасына» сәйкес оқулықтарға, оқу-әдістемелік кешендерге және оқу-әдістемелік кешендерге сараптама жасау бойынша сарапшылардың құрамына кіру немесе ДТПО жанындағы РҰМҰ ұсынған ( Егер қолжетімді болса);

– республикалық деңгейде тәжірибені жалпылауға, тиісті уәкілетті органның ведомстволық бағынысты білім беру ұйымдары ұйымдастыратын мұғалімдерге арналған семинарлар мен конференцияларды ұйымдастыруға және өткізуге қатысу;

– білім беру порталдарында орналастырылған (бар болса) елдегі, облыстағы теледидарда көрсетуге енгізілген бейне және теледидар сабақтарын дайындау.
Лауазымдық міндеттері: оқытылатын пәннің ерекшеліктерін ескере отырып, мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартына сәйкес білім алушыларды оқыту мен тәрбиелеуді жүзеге асырады;

– оқушы мен оқушы тұлғасының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оның әлеуметтенуіне ықпал етеді, оқушылардың жеке қабілеттерін анықтауға және дамытуға ықпал етеді; – оқушының ұстазға деген құрметті қарым-қатынасын қалыптастырады, мұғалімге сыпайы түрде аты-жөні мен әкесінің атын айтып немесе тікелей «мұғалім/мұғалім» деп үндеу арқылы іскерлік қарым-қатынас стилін және сөйлеу этикетін сақтауға үйретеді;

– оқушылардың жеке қажеттіліктерін ескере отырып, оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді формаларын, әдістері мен құралдарын пайдаланады;

– пәндер бойынша қысқа мерзімді және орта мерзімді (күнтізбелік-тақырыптық) жоспарларды, бөлім бойынша жиынтық бағалауға және тоқсанға жиынтық бағалауға арналған тапсырмаларды құрастырады;

– бөлім бойынша жиынтық бағалау және ескертулермен тоқсан бойынша жиынтық бағалау нәтижелері бойынша талдау жүргізеді;

– журналдарды толтырады (қағаз немесе электронды);

– білім алушылар мен тәрбиеленушілердің мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандартында көзделген деңгейден төмен емес тұлғалық, жүйелік-белсенділік, пәндік нәтижелерге қол жеткізуін қамтамасыз етеді;

– білім беру бағдарламаларын, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар білім алушыларға арналған бағдарламаларды әзірлеуге және іске асыруға қатысады, олардың оқу жоспары мен оқу процесінің кестесіне сәйкес толық көлемде орындалуын қамтамасыз етеді;

– тәрбиеленушілер мен оқушылардың жеке қабілеттерін, қызығушылықтары мен бейімділіктерін зерттейді;

– инклюзивті білім беруге жағдай жасайды;

– ерекше білім беру қажеттіліктері бар студенттердің жеке қажеттіліктерін ескере отырып, білім беру бағдарламаларын бейімдейді;

– арнайы білім беру ұйымдарында оқытылатын пәннің ерекшеліктерін ескере отырып, даму ауытқуларын барынша жеңуге бағытталған білім алушыларды, оқушыларды оқыту және тәрбиелеу бойынша жұмыстарды жүргізеді;

– интерактивті оқу материалдары мен цифрлық білім беру ресурстарын пайдалана отырып, сабақтарды қашықтықтан ұйымдастырады;

– әдістемелік бірлестіктердің, мұғалімдер бірлестіктерінің, әдістемелік-педагогикалық кеңестердің, желілік қоғамдастықтардың отырыстарына қатысады;

– ата-аналарға арналған педагогикалық кеңестерге қатысады;

– ата-аналарға кеңес береді;

– кәсіби құзыреттілігін арттырады;

– қауіпсіздік техникасы мен еңбекті қорғау, өрттен қорғау ережелерін сақтайды;

– оқу-тәрбие процесінде оқушылардың өмірі мен денсаулығын қорғауды қамтамасыз етеді;

– ата-аналармен немесе оларды алмастыратын адамдармен ынтымақтасады;

– тізбесін білім беру саласындағы уәкілетті орган бекітетін құжаттарды толтырады;

– тәрбиеленушілер мен оқушылар арасында сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениет пен академиялық адалдық қағидаттарын қалыптастырады.

Білуге ​​тиіс: Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының Еңбек кодексін, «Білім туралы», «Педагог мәртебесі туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы», «Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы» Қазақстан Республикасының заңдарын. «Қазақстан Республикасындағы тілдер», Мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттары және білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын басқа да нормативтік құқықтық актілер;

оқу пәнінің мазмұны, оқу үрдісі, оқыту және бағалау әдістері; педагогика және психология; пәнді оқыту әдістемесі, оқу-тәрбие жұмысы, оқу құралдары және олардың дидактикалық мүмкіндіктері; педагогикалық әдеп нормалары;оқу кабинеттері мен қосалқы бөлмелердің жабдықталуына қойылатын талаптар; құқық және еңбекті ғылыми ұйымдастыру және экономика негіздерін; еңбек заңнамасының негіздері, еңбек қауіпсіздігі және еңбекті қорғау ережелері, өрттен қорғау, санитарлық ережелер мен нормалар.

Конкурс Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің 2009 жыл 13 шілдедегі  338 бұйрығымен бекітілген «Білім туралы» Қазақстан Республикасының Заңына, педагогикалық қызметкерлер және оларға теңестірілген адамдар лауазымдарының үлгілік біліктілік сипаттамаларына сәйкес өткізіледі. «Мемлекеттік білім беру ұйымдарының бірінші басшылары мен педагогтары лауазымдарына тағайындау, лауазымдарынан босату қағидаларын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 19 қарашадағы 568 бұйрығы. (бұдан әрі – Ереже).

 

Конкурсқа қатысуға үміткерлерден құжаттарды қабылдау «Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің білім басқармасы» КММ «№26 мектеп-балабақша» КММ «Петропавл қаласының білім беру бөлімі» КММ «Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің білім басқармасы» мемлекеттік мекемесі өткен күннен бастап жеті жұмыс күні ішінде жүзеге асырылады. хабарландырудың соңғы жарияланған күні, келесі тізімге қағаз түрінде сәйкес қабылданады:

1) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 19 қарашадағы №338 «Білім беру саласындағы мемлекеттік көрсетілетін қызметтер регламенттерін бекіту туралы» бұйрығының мемлекеттік білім беру ұйымдарының бірінші басшылары мен педагог қызметкерлерін лауазымдарға тағайындау, қызметтен босату қағидалары» 10-қосымшасына сәйкес нысан бойынша қоса берілген құжаттардың тізбесі көрсетілген конкурсқа қатысуға өтінімді ұсынады;

2) жеке басын куәландыратын құжат немесе цифрлық құжаттама қызметінің электрондық құжаты (сәйкестендіру үшін);

3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке парағы (нақты тұрғылықты жерінің мекенжайы мен байланыс телефондары – бар болса);

4) лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;

5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);

6) «Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасы нысандарын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы No ҚРДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама. (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген);

7) психоневрологиялық ұйымнан анықтама;

8) наркологиялық ұйымның анықтамасы;

9) Ұлттық біліктілік тестілеуінің сертификаты немесе педагог-модератор, педагог-сарапшы, педагог-зерттеуші, оқытушы-магистр біліктілік санатының сертификаты (бар болса);

10) Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрінің 2021 жылғы 19 қарашадағы №568 бұйрығының 11-қосымшасына сәйкес нысан бойынша «Бос педагог лауазымына кандидатты бағалау парағы. мемлекеттiк бiлiм беру ұйымдарының бiрiншi басшылары мен педагогтерiнiң лауазымдарына тағайындау, лауазымдарынан босату.» нысан бойынша бос оқытушы лауазымына үміткердің толтырылған бағалау парағы

Үміткер бар болған жағдайда оның білімі, жұмыс тәжірибесі, кәсіптік деңгейі туралы қосымша ақпаратты (біліктілікті арттыру, ғылыми/ғылыми дәрежелер мен атақтарды беру туралы құжаттардың көшірмелері, ғылыми немесе әдістемелік басылымдар, біліктілік санаттары, бұрынғы басшылықтың ұсынымдары) ұсынады. жұмыс орны).

5) тармақшада көрсетілген құжатты (көшірме) жұмыс орнынан персоналды басқару қызметі (кадр қызметі) немесе білім беру ұйымының жауапты қызметкері куәландырады және мөрмен куәландырылады.

 

 

 

Конкурсқа қатысу үшін үміткерлер жоғарыда көрсетілген құжаттарды ұсынуы қажет:
– 2023 жылғы 17 тамыздан 25 тамызға дейін Астана уақыты бойынша сағат 09:00-ден 17:00-ге дейін

(хабарландыру соңғы жарияланған күннен бастап жеті жұмыс күні ішінде);

мекенжайы бойынша:  150000, Солтүстік Қазақстан облысы, Петропавл қаласы, Мәскеу көшесі 170, «№ 26 мектеп-балабақша» КММ

Байқауды өткізу күні жоғарыда аталған Ережеге сәйкес белгіленеді. Конкурстың өтетін орны: Солтүстік Қазақстан облысы, Петропавл қаласы, Московская  көшесі 170, «№26 мектеп-балабақша» КММ.

 

АНЫҚТАМАЛАР ҮШІН ТЕЛЕФОН 51-26-28

 

Құжаттама