Ресми интернет-ресурсқа қош келдіңіз

Бекітемін:

«СҚО әкімдігінің білім беру басқармасы» КММ

«Петропавл қаласының білім беру бөлімі» КММ

«26 мектеп-балабақша» КММ директоры

  Л.В. Гальчукова

 

 

2024-2025 оқу жылына консультативтік тармағының

жұмыс жоспары

 

Тақырыбы  Өткізу әдісі Күні  Мамандар
2024-2025 оқу жылына консультативтік тармақтың жылдық жұмыс жоспарын бекітуге Консультативтік пункке баратын отбасылардың тізімін қалыптастыру, мамандардың жұмыс кестесі,

баланың жеке білім беру бағытын анықтау

 

Балалары мектепке дейінгі білім беру мекемесіне бармайтын отбасылар туралы ақпарат жинау, өтініштерді толтыру.

«Міне, біз қандай шеберлерміз» ойын диагностикасы

қыркүйек Меңгеруші,                              аға тәрбиеші
«Бұл қызықты» «Танысу әңгімесі бойынша шолу экскурсиясы ата-аналардың сауалнамасы (жеке қажеттіліктерді анықтау)» қыркүйек  Әдіскер
 «Балаларды балабақшаға бейімдеу»  кеңес қыркүйек  Педагог-психолог
«Мектеп жасына дейінгі балалардың сөйлеуін дамыту»  дөңгелек үстел қазан  логопед
«Сіз балаңызды білесіз бе?..» пікірталас  қазан тәрбиеші
 «Қолдың ұсақ моторикасын дамытуға арналған ойындар»  дөңгелек үстел қазан  логопед
«Ата-аналық көзқарастардың баланың жеке басының қалыптасуына әсері» Пікірталас

Басқалармен танысу бойынша оқыту сабағы

 қараша  

тәрбиеші

 Отбасында ұтымды тамақтануды ұйымдастыру  кеңес  қараша  медбике
«Жөргектен шыққан суретшілер» Дәрісхана,

сурет бойынша тренинг

 қараша Әдіскер, тәрбиеші
Білім беру ойындары физикалық белсенділік және денсаулық Оқу әрекеті,

Кеңес беру

желтоқсан Дене шынықтыру нұсқаушысы, тәрбиеші
«Отбасылық тәрбиенің баланың дамуына әсері» кеңес беру желтоқсан тәрбиеші
«Тәрбие ойыны» пікірталас пікірталас қаңтар Мұғалім-логопед, тәрбиеші
 

«Баланы мадақтау және айыптау»

тренинг қаңтар Меңгеруші
 «Емдейтін ойындар»

 

шеберлік-сынып қаңтар Дене шынықтыру нұсқаушысы
«Тазайын» баланың өміріндегі күн режимі Кеңес беру, жобаның тұсау кесері ақпан Медбике, тәрбиеші
Мектепке дейінгі білім беру мекемесі мамандарының жеке жұмысы

 

жеке кеңес беру ақпан Мұғалім-логопед,                      аға медбике, тәрбиеші, дене шынықтыру  нұсқаушысы
Баланың өміріндегі музыкалық ойын Шеберлік -сынып ақпан тәрбиеші
«Менің досым – доп» Шеберлік -сынып наурыз Дене шынықтыру  нұсқаушысы
«Отбасы денсаулығының артында» Семинар –практикум наурыз Медбике, тәрбиеші
«Мүмкін емес, қажет» (баланың моральдық тәрбиесі туралы) Дөңгелек үстел наурыз тәрбиеші
«Виртуалды консультативтік пункті» Мектепке дейінгі білім беру мекемесінің «виртуалды консультативтік пункті» (сұрақ – жауап) наурыз Әдіскер, меңгеруші
 «Мен және менің отбасым» көңілді эстафета Спорттық мереке сәуір Дене шынықтыру нұсқаушысы, тәрбиеші
 

«Менің балабақшадағы алғашқы серуенім»

Кеңес,

Сюжеттік серуен

сәуір Медбике, тәрбиеші
Мектепке дейінгі білім беру мекемесі мамандарының жеке жұмысы

 

 

Жеке кеңес беру сәуір Мұғалім-логопед, тәрбиеші.

Медбике, тәрбиеші, дене шынықтыру нұсқаушысы

«Виртуалды консультативтік пункті» Мектепке дейінгі білім беру мекемесінің «виртуалды консультативтік пункті» (сұрақ – жауап) сәуір Меңгеруші
«Ойнап сурет салуды үйрену» Шеберлік -сынып мамыр тәрбиешісі
 

«Денсаулық туралы байыпты»

«Ішек инфекцияларының алдын алу бойынша» кеңес мамыр Медбике
Мектепке дейінгі білім беру мекемесі мамандарының жеке жұмысы Жеке кеңес беру мамыр Мұғалім-логопед, аға медбике, тәрбиеші,  дене шынықтыру нұсқаушысы
Мамырдағы сауалнаманың нәтижелілігі туралы жылдық есеп сауалнама мамыр тәрбиеші, меңгеруші

ҚАТАЮ БОЙЫНША ҰСЫНЫСТАР:

1) ауа ванналары:
Бастау үшін ауа ванналарын өткізуді шешкеннен кейін, балаға ыңғайлы температураны таңдап, оны біртіндеп ақылға қонымды шегіне дейін төмендетіңіз. +17 және +26°С төмен температурада қатаю шараларын жүргізуге болмайды. Жоғары температура нәрестенің қызып кетуіне, ал төмен температура суыққа әкелуі мүмкін.
Бала жай суық бөлмеде тұрмауы керек. Ауа ванналарын жаттығулармен біріктіру керек (мысалы, таңертеңгі гимнастика). Бала жобада қалмауы керек, алдымен бөлмені желдетіп, содан кейін зарядтауға кірісіңіз. Тым көп киім киюге болмайды, баланы трусикамен, футболкамен және шұлықпен айналысуға қалдырған дұрыс. Бала салқын бөлмеде жаттығуға дағдыланған кезде, шұлық киюге және жалаң аяқ жүруге болмайды.
2) жуу:
Зарядталғаннан кейін біз баланы алдымен жылы сумен жуамыз, ал үйреніп қалған кезде суды салқындатамыз. Қатайту үшін жақсы кеңейтілген жуу-қолдар мен бет қана емес, сонымен қатар қолдар шынтаққа, мойынға және жоғарғы кеудеге дейін.
3) ұйқы:
Бала ұйықтап жатқанда, күндіз де, түнде де қатайтуға болады. Ұйқы кезінде қатаюға қолайлы температура нәресте ояу болатын әдеттегі температурадан 2-3 градусқа төмен.
4) киіну:
Баланы тым «орап» алмаңыз. Бөлмедегі температура 23 градустан жоғары болса, зығыр мата мен жұқа мақта киім жеткілікті, 18-22 градуста-ұзын жеңді колготка мен блузка киюге болады. Егер ол салқындап, температура 16-17 градусқа дейін төмендесе, онда сіз жылы блузка, колготки және жылы тәпішке киюге болады.
5) жалаң аяқ:
Кейде сіз балаңызға жалаңаш аяқтармен жүгіруге рұқсат бере аласыз (мысалы, жаттығу кезінде). Бірақ сіз әрқашан жалаң аяқ жүруге рұқсат бермеуіңіз керек, өйткені нәресте әлі де доға қалыптастыру процесінде.
6) шомылу:
Жаз-шомылу уақыты. Ашық суда жүзу-қатаюдың ең тиімді процедурасы. Сумен алғаш танысқан кезде баланы көлге тыныш кіруге, судан қорықпауға үйрету маңызды. Тек біртіндеп тереңірек еніп, тоғанда ойнауға мүмкіндік беріңіз. Баланың гипотермияға ұшырамауын қадағалаңыз. Күзгі-қысқы кезеңде баланы бассейнге апарған жөн.
7) арнайы әдістемелер:
Қазіргі уақытта қатайтудың көптеген арнайы әдістері бар. Ең тиімділерінің бірі-аяқтар мен төменгі аяқтарды қарама-қарсы құю. Аяқтар кезек-кезек жылы және салқын сумен құйылады, ал егер балада созылмалы ауру болмаса, бірқатар құймалар салқын сумен аяқталады. Егер баланың денесі әлсіреген болса, онда процедураны жылы сумен аяқтау керек.
Салқын сумен сүрту де өзектілігін жоғалтқан жоқ.
Бірақ қарқынды қатаюмен тәжірибе жасамаңыз (мысалы, баланы қарда жалаң аяқ жүруге мәжбүрлеу). Бұл баланың денесі үшін үлкен стресс.
Жүйелілік, біртіндеп және жүйелілік принциптері туралы ұмытпаңыз, содан кейін қатаю баланың денсаулығы мен әл-ауқатына пайдалы болады.

Иммунитетті нығайтыңыз және сау болыңыз!!!

ЛОГОПЕД ҰСЫНАДЫ-АТА-АНАЛАРҒА 15 КЕҢЕС

1-кеңес-сөйлеуді дамытуға емізіктен ерте бас тарту ықпал етеді. Емізіктер нәресте өмірінің бірінші жылында салыстырмалы түрде зиянсыз. Егер сіз оларды осы мерзімнен кейін берсеңіз, тістер мен увула аузында дұрыс емес позицияны ала бастайды, саңылау пайда болуы немесе дұрыс емес шағу пайда болуы мүмкін. Айтылуы да зардап шегеді.

2-Кеңес — сөйлеуді дамыту қатты тағамға көшуді тездетеді (жақтың дұрыс қалыптасуы және тілдің орналасуы үшін).

3-Кеңес-кез-келген жағдайды айтыңыз. Бала туылғаннан бастап қоршаған әлемнің дыбыстарын және адамдардың (әсіресе ананың) сөйлеуін қабылдайды. Егер сіз табиғи түрде үнсіз болсаңыз да, балаңызбен сөйлесіңіз. Қарым-қатынастың болмауы сөйлеудің дамуын едәуір кешіктіруі мүмкін. Егер бала өзімен және айналасында не болып жатқанын түсіндірсе, аударылған сөйлеуді оңай түсінеді. Сондықтан өз әрекеттеріңізді сөзбен сүйемелдеңіз.

4-Кеңес-баланың сөйлеу әрекеттерін құрметтеңіз. Төтенше жағдай бар — тым белсенді ересектер, олар бала үшін бәрін сұрайды, жауап береді, жасайды. Балаңызға оны қызығушылықпен тыңдай отырып, сөйлеуге мүмкіндік беріңіз.

5-кеңес-бос сөйлемеңіз, баланың көзіне қараңыз. Бұл әсіресе сіздің балаңыз болса өте маңызды шамадан тыс белсенді, үнемі қозғалады.

6-Кеңес-сюсюкайте! Баланың басқалардан еститіні — ол үшін сөйлеу нормасы. Егер сіз үнемі сөйлесетін болсаңыз, мысалы, «сен менің қаншалықты холешенькийсің», онда бала осылай сөйлейді. Сюсюкань сөйлеу мен психикалық дамуды тежейді.

7-кеңес-егер айналасындағылар тез сөйлесе, балаларда бұлыңғыр сөйлеу пайда болуы мүмкін. Баланың сөзді немесе сөз тіркесін естуге уақыты жоқ. Ересектердің сөйлеуі дыбыстардың қабылданбайтын массасына біріктіріледі. Алдымен сөйлеуді түсіну зардап шегеді-бала одан не қалайтынын түсінбейді. Кейінірек ол бұлыңғыр сөйлей бастайды. Кекештенудің пайда болуы мүмкін, өйткені бала ересектердің сөйлеу қарқынын көшіруге тырысады. Сондықтан өлшенген, анық сөйлеңіз.

8-Кеңес бірдей, бірақ басқаша. Бір сөзді, сөз тіркесін (сөз тәртібін өзгерту) бірнеше рет қайталаңыз. Баланың жаңа сөзді үйренуі үшін оны бірнеше рет және әртүрлі контексте қолданыңыз.

9-кеңес-сөйлеуді дамытуға және ертегілерді эмоционалды түрде қайталауға ықпал етеді, міндетті түрде қозғалыспен бірге жүреді (қоян секіру сияқты, шантерелла жасырынып жүргенде, кірпі сияқты және т.б.).

10-кеңес — жалпы және қол моторикасын дамытуға назар аударыңыз (сөйлеу және қол қозғалысының орталықтары ми қыртысында жақын орналасқан, қол жұмыс істейді – мидағы тітіркену сөйлеу орталығына әсер етеді, оның жұмысын ынталандырады); бүкіл иық белдеуі жұмыс істейтін доп ойындары.

11-Кеңес-екі жарты шардың жұмысын ынталандыру үшін бір уақытта екі қолмен тік бетке сурет салу (есікке арналған тұсқағаз орамы). Сурет салу және түсініктеме беру, мысалы, » біз жаңбыр жаудырамыз. Кап-кап-кап» және т. б.

12-кеңес-баланың физикалық және психикалық денсаулығын сақтау. Көбінесе науқас балалар мен тұрақсыз психикасы бар балалар сөйлеу бұзылыстарына көбірек бейім. Отбасындағы қатаю мен жағымды атмосфера маңызды. Баламен қарым-қатынасты анықтау әдетін жою керек, қорқынышты фильмдерді бірге көруден аулақ болу керек және т. б.

13-кеңес-күнделік жүргізіңіз, онда баланың сөйлеу жетістіктерін жазып алыңыз, қанша сөз айтқанын түсінетінін жазыңыз.

14-кеңес-шыдамды, кешірімді және сақ болыңыз. Егер бала дыбыстарды дұрыс айтпаса, күлмеңіз, дұрыс емес айтылымды қайталамаңыз. Баланы дұрыс айтылымды тыңдап, оны қайталауға тырысыңыз.

15-КЕҢЕС-ТЕК СІЗ!
Есіңізде болсын: баланың үйлесімді дамуына тек сіз ғана көмектесе аласыз. Оның жетістіктеріне белсенді түрде қуануды ұмытпаңыз, балаңызды жиі мадақтаңыз.

АТА-АНАЛАРҒА АРНАЛҒАН ҰСЫНЫСТАР
БАЛАЛАРДЫ МУЗЫКАЛЫҚ ТӘРБИЕЛЕУ БОЙЫНША
КІШІ МЕКТЕП ЖАСЫНА ДЕЙІНГІ
«МУЗЫКА ӨМІР СИЯҚТЫ, АЛ ӨМІР МУЗЫКА СИЯҚТЫ».

Тыңдау үшін тыңдаңыз!
3-4 жастағы балалар үшін көлемі жағынан шағын әндер мен пьесалар айқын сипаты, есте қаларлық бейнелері бар. Бұл жануарлар туралы, ең жақын адамдар туралы әндер-анасы, әжесі, әкесі, атасы, достары.
Балалар табиғат туралы музыканың көңіл-күйін, ойыншықтар әлемін, олар түсінетін шындық құбылыстарын сезінеді. Бұл жаста мектеп жасына дейінгі балалар регистрлерді, екі-үш аспаптың тембрін, қарапайым ритақты үлгіні, музыканың қатты және тыныш дыбысын ажырата алады.
* Балаларға классикалық музыканы мүмкіндігінше жиі қойыңыз. Көптеген тәжірибелер көрсеткендей, в. Моцарт, А. Вивалди, Л. Бетховен сияқты композиторлардың музыкасына балалар тынышталып, жақсы ұйықтайды, ең бастысы, егер мұндай музыка нәрестені тамақтандыру кезінде естілсе, онда тамақ әлдеқайда жақсы сіңеді!

* Әуезділік пен дыбыстың жеңілдігі принципі бойынша музыкалық шығармаларды таңдаңыз. Музыканы айқын перкуссиясыз таңдауға тырысыңыз, өйткені олар психикаға зомбилік әсер ете алады.
* Музыканы қатты қоспаңыз! Егер сіз бұл ережені елемейтін болсаңыз, бала жүйкеге айналуы мүмкін, нашар ұйықтайды, көңіл-күйі бұзылады, тәбеті нашарлайды. Қатты дыбыс баланың нәзік жүйке жүйесін зақымдайды және бұл болашақта өте қайғылы салдарға әкелуі мүмкін.
* Балаларға балалар әндерін мүмкіндігінше жиі қойыңыз, олармен бірге ән айтыңыз, бірақ баланың сол немесе басқа әнге немесе әуенге реакциясын бақылауды ұмытпаңыз — егер бала наразылық білдірсе, әнді өзгертіңіз. Музыка кішкентайларды жайлы сезінуі керек!
* Балаларға арналған музыкалық шығармаларды таңдағанда, баланың музыка тыңдайтын күн уақытын ескеру қажет. Егер таңертең қоюға болады
балалар әндері жанғыш, көңілді және жылдам, содан кейін кешке баяу балалар әндері мен әуендерін тыңдауға кеңес береміз, біртіндеп бесік жырына көшеміз.
* 3 жасқа дейінгі балаларда музыка тыңдау күніне бір сағаттан аспауы керек — мысалы, таңертең 20 минут, түстен кейін 30 минут және кешке 10 минут, ұйықтар алдында. 3 жылдан кейін сіз музыкалық шығармаларды тыңдау уақытын біртіндеп арттыра аласыз. Балалармен жаттығу жасағанда немесе олармен жаттығу жасағанда музыка қоюды ұмытпаңыз.
* Балалармен бірге балалар қойылымдарына, циркке барыңыз, мультфильмдер мен балалар фильмдерін көріңіз, олармен бірге балалар әндерін үйреніңіз және айтыңыз.
Шынайы болыңыз және не істеп жатқаныңызды жақсы көріңіз. Бала өзін қорғалған, сүйікті сезінуі керек, жағымды эмоцияларға толы ортада болуы керек

Ата-аналарға арналған ұсыныстар  балаларды балабақшаға бейімдеу бойынша

Баланың балабақшада мүмкіндігінше тез және оңай бейімделуі үшін ата-аналар бірқатар қарапайым ережелерді сақтауды үйренуі керек:

  • Балаңызды бақшада қалдырған кезде алаңдаушылық пен қорқынышты көрсетпеңіз.
  • Балабақшамен оның жағымсыз байланыстарын нығайтпау үшін, сіз жоқта балабақшадағы тәртіп бұзушылықтар мен қыңырлықтар үшін балаңызды ұрыспаңыз.
  • Балаңыздың оны бірнеше күн бойы үйде қалдыруға көндіруіне қарсы тұрыңыз. Осылайша сіз тек жағдайды нашарлатасыз.
  • Балаңызды тек бақшаға апарыңыз дені сау.
  • Тәрбиешілермен қарым-қатынас жасаңыз, балалар тобындағы баланың өміріне қызығушылық танытыңыз.
  • Үйде балаңызбен бірге позитивті мультфильмдер көріңіз және балабақша тақырыбындағы кітаптарды оқыңыз.
  • Балаңызбен сөйлесіңіз, оған бақшада ол мәңгі қалмайтынын түсіндіріңіз.
  • Баланың балабақшаға баруға деген ұмтылысын көтермелеңіз.
  • Кішкентайыңызды балабақшаға жібергеніңіз үшін өзіңізді кінәлі сезінбеңіз.

Балабақшада өзін жайлы сезіну үшін нәресте белгілі бір дағдыларға ие болуы керек.

  1. Өз бетінше шешініп, киіне білу (балабақшада балаларға күрделі бекіткіштері жоқ киімдерді киген дұрыс).
  2. Ойыншықтарды сұраныс бойынша тазалай білу.
  3. Қажет болса, дәретханаға барыңыз немесе тәрбиешіге шақырулар туралы хабарлаңыз.
  4. Балалармен қарым-қатынас жасай білу.

Бұл жағдайда соңғы тармақ ең маңыздысы болып табылады, өйткені бұл 4-5 жастағы бүлдіршіннің балабақшаға бейімделу кезеңін ауыртпалықсыз ететін басқалармен байланыс орнату мүмкіндігі. Балаға ойыншықтармен бөлісу, тапсырмаларды күту немесе орындау неғұрлым оңай болса, соғұрлым оның жаңа ортаға үйренуі оңайырақ болады.